perjantai 14. syyskuuta 2012

Tracon 2012 p2

Oi Tracon Tracon, mulla oli ainakin välillä tosi hauskaa. Traconit ja Bakaconit on olleet mun mielestä parhaiten toimivia coneja työvoiman osalta. Viime vuonna traconissa olin "erikoisvänkäri" ja mulla oli ihan eri "esimies" kuin muilla vänkäreillä ja en esim. niin paljoa huomannut infokatkoksia kuin nyt. 

Mutta mulla oli ainakin kivaa infossa, työkaverit jees ja muutenkin tykkään olla semmosessa "neuvoja/asiakaspalvelu" hommassa. Mut no, ei se infossa olo ihan koko aikaa ollu kivaa, mm. yölliset tapahtumat mut no, ne on jo selvitetty. 

Kuvauspisteellä olemisesta nautin kyllä kaikkein eniten! AG ja Biitti on semmosii ihmisii et heidän kanssa työskenteleminen onnistuu ja on mukavaa ja kyl se sohvan kantaminenkin oli ihan jännää :D 

ps. Kuvailin vähän Roraa lauantaina yhdessä vaiheessa, koko sarjasta en tiedä yhtää mitään :D

Hahmona Balalaika Black Lagoonista

Sori, oli pakko tehdä hieno gifi liukuportaista <3>

Ei kommentteja: