torstai 6. syyskuuta 2012

Conversation

Mulla on tää viikko menny ihan ohi, ei oo ollu opiskelumotivaatioo ja graafisen ohjeistuksenki palautin sillä periaatteella että ykköstä tavoittelen koska mä sentään ees palautin sen vaikka en oo ite työhön tyytyväinen.

Keskiviikkona koin myös kauhun hetkiä kun kävelin  kolmen jälkeen ala-asteen pihan läpi ja meidän ruokalan edestä samalla. Yleensä siinä saa vaan varoa palloja joita potkitaan sua kohti ja talvella lumipalloja, mutta tällä kertaa sain väistellä nyrkin kokosia kiviä. Musta on oikeesti hirveen mukavaa kun vanhemmat opettavat lapsilleen käytöstapoja, mm. sen että tuntemattomia ei saisi heitellä kivillä, se saattais osuessa sattua. :) Ja jotkut vielä ihmettelee miks mä pelkään mua kohti heitettäviä esineitä useimmiten...

Oon tän päivän pakkaillu Traconia varten, joka siis on viikonloppuna Tampereella. Mua kysyttiin Aconissa kesällä infoon töihin ja siellä sitten istuskelen 17-21 lauantaina ja sunnuntaina 7-10 jos muistan vuorot oikeen, saa tulla moikkailee ja viihdyttää!

Huominen vedetään Starbucksin kylmän kahvin voimalla ja muumilimpparilla plus vietetään hauskaa tutustumis/ryhmäytymispäivää. Ja sain Mikosta seuraa huomiselle junamatkalle Tampereelle asti!

Ei kommentteja: